• OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • 21.10.15, 18:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ferrari aktsiad tegid avadebüüdil 15% tõusu

Ferrari aktsiad maksid täna börsi avanemisel 60 dollarit aktsia eest, mis tähendab 15,4% tõusu võrreldes ettevõtte aktsiate esmaemissiooni hinnaga; päeva edenedes aktsia hind siiski langes pisut.
Ferrari aktsiad tegid avadebüüdil 15% tõusu
  • Foto: EPA
Ferrari aktsiate esmaemissioonil oli aktsia hinnaks peale eileõhtust turu sulgumist 52 dollarit; asjaga kursisolevad inimesed märkisid, et aktsiad olid “hästi ülepakutud”, vahendab CNBC.
Esialgu prognoositi aktsia esmaemissiooni hinnavahemikuks 48-52 dollarit aktsia kohta.
Börsi avanemisel, kui aktsia hind oli 60 dollarit, oli Ferrari turuväärtuseks 11,3 miljardit dollarit. Esimese 30 kauplemisminuti jooksul kasvas aktsiate hind enam kui 9,5% võrreldes esmaemissiooni hinnaga.
Fiat Chrysler Automobiles’i tegevjuht Sergio Marchionne märkis, et ta loodab siiski, et ettevõtte autod jäävad suhtelisteks haruldusteks.
“Brändi tuumaks on intiimne suhe meie ja klientide vahel,” sõnas ta. “Seega tähendaks autode tootmise suurendamine peaaegu enesetappu ja selle intiimse suhte kaotust.”
Autotootja paiskab avalikku müüki ligi 17,18 miljonit aktsiat, mis moodustab ligikaudu 9% ettevõttest.
Ferrari teenis protsessi käigus ligikaudu 900 miljonit dollarit.
 
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele